Friday, January 13, 2012

BLOGGER HEBAT PANTAS MENCARI YANG TERSEMBUNYI











Berikut merupakan pemenang-pemenang bagi segmen pantas yang aku buat semalam. Klik SINI. Memang pantas diorang nih, boleh cari dan teka bilangan haiwan yang tersembunyi. Apa-apa pun thanks sudi supports segmen semalam yer. Jom tengok kita terjah blog-blog mereka nih.


******************************



Blog yang simple dengan 'aksesori' blog yang tidak terlalu berat. Aku bukak je cepat je loading. Macam tu lah kalau nak mencari follower yang ramai. Kadang-kadang ada blog lambat nk loading menyebabkan takda lagi blogger nak singgah untuk kali kedua. Banyak juga entry yang menarik untuk dibaca. Blog yang dihiasi dengan katak yang comel menyerikan lagi blog ini. Hehehe. Jom terjah blog Diari Si Froggie ni.




Blog yang simple jugak dan tak perlu menunggu lama untuk masuk dalam ni. Khabarnya tuan punya blog ni dah jadi papa. Wahhh..rezeki di tahun baru. Dpat sesorang baby girl katanya. Tahniah papa phat. Apa-apa pon blog ni lebih kepada kehidupan personal papa phat dengan isterinya. Memang sorang papa blogger yang romantik. Kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi pasal papa Phat ni jom kita skodeng blog Selamat Datang Ke Phat Corner.




Sesuai dengan motto yang ingin dibawakan oleh blogger Alam Legacy nih iaitu Sharing is Caring menjadikan blog beliau penuh dengan info-info dan maklumat yang berguna untuk kitorang baca. Orangnya yang hensem segak bergaya ni mempunyai blog yang 'ringan' apabila dibuka akan memudahkan korang masuk tanpa menunggu queue yang lama. Dah lebih setahun rupanya Alam Lagacy ni dalam dunia blogger. Baru-baru ni beliau dapat cek nuffnang uols. Rezeki dalam dunia blggoer di tahun baru. Tahniah yer. Jom kita intai blog Alam Legacy nih. Sambil-sambil tu follow lah sekali yer. 




Blog yang berlatarbelakangkan warna puple ni merupakan milik seorang gadis manis dan cantik iaitu cik ieyla. Blog yang simple dan banyak entry yang menarik boleh diperoleh dari blog cik Ieyla nih. Blog ni juga ringan untuk dibuka dan tidak sarat dengan widget yang ntahapapa. So korang kena tengok blog ni. Mungkin ada sesuatu yang menarik untuk anda kunjungi kali kedua dan seterusnya. Meh kita terjah ramai-ramai blog Ini Diari Cik Ieyla Dot Com




Dari apa yang aku godeh-godeh dalam blog Sweetpea ni...nampaknya beliau ni merupakan blogger fresh lagi. Belum sampai setahun lagi dalam dunia blogger. Tapi aku suke tengok header dia. Cantik dan pandai dia buat. Good untuk permulaan sebagai newbie dalam dunia blogger untuk tarik perhatian. Blog ni berkisar kehidupan harian beliau dan juga terdapat info-info menarik untuk dibaca. Jom kita belek-belek blog My Sweetpea Life nih. Jangan lupa jadi follower blog ni juge yer.



7 comments:

mangsibersamajabatanku said...

terlepas mok join..

TS said...

hihi...thanx awak..
punye la nak tunjuk saye suke purple sampai tulisan pon awak purple kan...
tankie2.. :)

Papa PUSS said...

Tahniah pada mereka yg menang dan dah direview..

iAmCekbolat said...

wahh..otai2 best2 ni.. terjahh =D

Diari Si Froggie said...

haha..terima kasih sudi review blog aida. auwww.. tulisan pun kaler hijau gitu.

Admin said...

tq bro..romantik kah aku ? huhu

Anonymous said...

3/5 dari blog tuh dah pernah kunjung..hiuhihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...