Friday, January 13, 2012

TAK PERLU OBSES SANGAT LAH WEI









Bila dah suka sangat dengan seseorang tuh..sanggup lakukan apa sahaja asalkan bahagia. Tak kisah lah sama ada orang yang kita suka tu tahu atau tidak. Boleh dikatakan angau la jugak ni kan? 

Rasanya ramai lagi yang buat camni. Tapi dengan pendekatan yang berbeza. Kumpul gambar misalnya. Kalau boleh segala aktiviti orang yang diminati mesti nak tau. Aduhhhh..parah ni. Macam paparazi je.




Nasihat aku..janganlah terlalu obses meminati seorang itu. Cukuplah sekadar tahu dia tu siapa. Kalau ade jodoh tak kan ke mana. Ye dak? Fikir-fikir kan lah yer. P.E.A.C.E

9 comments:

Rozuan Ismail said...

gambar itu mmg terlampau obses.tak baik terlampau obses seolah2 macam memuja dia plak.


p/s hye tuan blog

Princess Nur said...

macam macam..hehe

Chenal said...

Kalo aku da peminat juak...kan best?

Pezol Stylez said...

@rozuan: hai...betul2..byk buruk dr baik nye obses nih

Pezol Stylez said...

@princess nur: tau xpe..mcm astro kan

Pezol Stylez said...

@chenal: aah..best2

NUR AYNIE said...

pergghhh besar nyerrr gmbr...ish3...

Pezol Stylez said...

@aynie: xmain la yg kecik2..

hazirah kasimon said...

hshshsahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...