Friday, January 6, 2012

FESYEN PELIK KUKU CANTIK FLORA FAUNA

Selain wajah menjadi sasaran utama meng'makeover' bagi wanita, kini kuku juga tidak ketinggalan menjadi tempat kecantikkan. Banyak pusat-pusat kecantikan sekarang menawarkan perkhidmatan meng'makeover' kuku untuk kelihatan lebih cantik dan menakjubkan. *cantik ke? tangan di bahu mata ke atas*

Dulu tak terfikir pun aku kalau kuku ni boleh direkabentuk menjadi lebih cantik. Timbul persoalan bagaimana mereka hendak makan?? Bagaimana nak basuh selepas buang air besar?? Fesyen segala-galanya kan? Sanggup menjadi hamba fesyen kuku walaupun berat untuk dibuat.












Sempena hari jumaat ni, molek lah kiranya kita memotong kuku. Sunat dan dapat pahala lagi. Islam mementingkan kebersihan dalam segala aspek dalam anggota badan kita. Janganlah terlalu taksub dengan fesyen semata-mata mahu cantik terutama wanita. Cukuplah sekadar bersederhana sahaja. Fikir-fikirkanlah.


6 comments:

liya alia said...

yang cantik tu cantik lah. yang pelik pon ada. tapi betul lah. menyusahkan ja

cikpinky said...

tkut lak tgk kuku cmtu..huhu

Pezol Stylez said...

@liya: tau xpe..susah kan

Pezol Stylez said...

@cikpinky: kuku kartun..haha

NUR AYNIE said...

erkkk...kuku kah itoo..xsggp eyhh ade kuku gia..=.=

maiTuty said...

cantek ke? mcm terseksa jerk.. nk pegang ape2 pun payah kn.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...