Friday, January 13, 2012

TELAN AIR LIUR NAK MAKAN UDANG GALAH







Tak payah cakap apa-apa. Korang tengok jer yer. Tengah belek-belek resepi tadi, then terjumpa satu blog masakan...aku pon tengok la apa masakan sedap-sedap. Pastu aku terjumpa resepi Udang Galah Masak Lemak Cili Api. Arghhhhhhh...feveret aku tuh.

Lama gila aku tak makan udang galah sejak aku study di seberang laut ni...teringat kat mak aku. Huhuhu. Takpe..minggu depan dah nak alik kampung. Nanti nak manja2 dengan mak suh masak udang galah ni. Hihihi. 

Tak sabar dah dah nak alik kampung. Tiket flight pon dah beli dah. Tunggu nak terbang je. Yabadabeduuuuu!!!






sumber: Anis Diary



5 comments:

MaYa MustWany said...

fuhyoo besornya..
tapi cili padi ek?adess xlarat makan banyak,pedas.hihihi

Pezol Stylez said...

@maya: tau xpe...beso seyh...ala..kalu xnk pedas xyah la buh cili banyk..hihi

EnciK AxixOu said...

meleleh air liur.,...perhhhh

Pezol Stylez said...

@axixou: tau xpe..meleleh dh ni..haha

Cute Oven said...

sedapnya....boleh bawak KL tuk kite tak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...