Thursday, January 12, 2012

POTRAIT KONTROVERSI KANAK-KANAK MEROKOK









Potrait kanak-kanak merokok ini dikatakan mengundang kontroversi apabila seorang jurugambar berbakat dari belgium Frieke Janssens menggunakan kanak-kanak sebagai modelnya. 

Hmmmm...macam takde orang dewasa je kan nak dijadikan model. Adoi. Tunjukkan kelainan kot katanya. Apa-apa pun merokok membahayakan kesihatan bukan sahaja untuk kanak-kanak tapi kepada semua orang. Jauhilah rokok yer. 

Sayangilah nyawa anda. Say No To Smoke!!































15 comments:

Papa PUSS said...

Salam

Yg paling last tu giler kentang tol..

Nurul ain said...

aaiiissshhhhh, takut budak2 lain pun terjebak jugak nanti...

sop said...

Gambar yg last plg cool :)

Wen said...

rasa macam nak sekeh je photographer ni huhu

.: mama lynn :. said...

how dare la kan.... minta dijauhkan

~Nor HasLiza IsmaiL~ said...

Dorang pikir guna budak2 macam ni nampak cool kot?ish2..

Pezol Stylez said...

@papa: tau xxpe..sedut kuat..puas tuh.haha

Pezol Stylez said...

@nurul ain: harap2 dijauhkan la yer..;p

Pezol Stylez said...

@sop: betul2

Pezol Stylez said...

@wen: xkn sekeh je..bg tamparan wanita mu la sedas..hihi

Pezol Stylez said...

@mama llyn: amin..;p

Pezol Stylez said...

@hasliza: entah la..yela tuh kot

hairy said...

style der..haha

Pezol Stylez said...

@hairy: yup style jap je...

L said...

katakan tidak pada rokok.. haha

Jom baca sekejap..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/melayu-tidak-pernah-bersyukur.html

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...