Friday, January 13, 2012

ARTIS BEYONCE LAHIRKAN ANAK DI HOSPITAL MEWAH







Untung la bila dah kaya-raya tu tempah je hospital mana-mana untuk melahirkan anak. Beyonce yang telah melahirkan anak pertamanya hasil perkongsian dengan rapper terkenal Jay Z telah menempah hospital mewah di New York. 

Tengok pon dah macam kat hotel pulak kan. Besar dan luas pulak tuh. Yang paling memang selesa lah Beyonce ni melahirkan anaknya di sini yer. Mereka juga akan berpindah ke rumah baru dan masih dalam pembikinan rumahnya.











3 comments:

akuamir said...

dunie je sume nihh,,haha.. :D

Papa PUSS said...

Salam

Perghh hebat dan mantop la..
Nak mcmni juga la.. #Eh

MaYa MustWany said...

fuhh katil baby yang gempak tuh..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...