Wednesday, January 11, 2012

SERIUS NAMPAK REAL LUKISAN IKAN 3D









Perghhh..terbaik betul artis dari Jepun ni buat ikan 3D. Bukan senang ni nak buat lukisan 3D macam ni. Orang-orang tertentu je boleh menghasilkan lukisan yang hebat ni. Teknik yang digunakan sangat susah dengan menyalutkan cecair berbentuk gam dan menunggu sehingga kering dan disambung melukis untuk lapisan seterusnya. Kiranya melukis macam buat kek lapis kot. Hebat kan.
















sumber: Riusuke Fukahori

13 comments:

.: iEyLa :. said...

serius??
sangat kreatif..kagum tul ngan bakat yang diorang ade..

Pezol Stylez said...

@ieyla: hebat kan..teruja tgok

Ardini Humaira said...

wahhh canggihnya :D boleh bela ikan tak yah kasi makanan hehee

CekbOlat-bOlat said...

perghhh.. waa trtipuu.. mmg ahhsemmm siakk

Pezol Stylez said...

@ardini: betul2..tak yah kasi makan..hihi

Pezol Stylez said...

@cekBolat: tau xpe kan..hihi

CiK GorGeouS ! said...

ini adaLah sangat ohshem !! perrggghhhhhh !!! memang berbakat sungguh Lah orang nie =)

Pezol Stylez said...

@cG: tau xpe..sgt2 berbakat

NUR AYNIE said...

ternganga sebentar...mcm x percaya..ohsemmmm gilerrrr hihi

Pezol Stylez said...

@aynie: jgn nganga lama sgt..masuk ikan tu nti..hihi

najwa's said...

pergh..dasyat giler! :) macam real jek

Chenal said...

SERIUS...kreatif dan berbakat giler! real siott!

Papa PUSS said...

Uih camne derang lukis ni ea? giler hebat ar.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...