Sunday, January 8, 2012

CHEF EZANI JUARA MASTERCHEF MALAYSIA PERTAMA

Tahniah diucapkan kepada pemenang program realiti terbaru astro Masterchef Malaysia iaitu Chef Ezani kerana menjadi juara masterchef Malaysia pertama. Persembahan masakan yang konsisten dari minggu ke minggu berjaya membawa Chef Ezani ke peringkat akhir dengan mengalahkan Chef Wahidan.

Apa-apa pun diucapkan tahniah sekali lagi kepada Chef Ezani dan juga Chef Wahidan kerana berjaya masuk ke peringkat akhir dan menyajikan hidangan yang menarik dan menyelerakan. Walaupun tak dapat merasa hidangan anda tetapi tengok je pun dah tahu mesti sedap punya.




Antara hidangan yang disediakan oleh Chef Ezani sepanjang berada di Masterchef Malaysia: 


 


 


 


 


Semoga Chef Ezani akan terus berjaya dan menjadi antara chef yang terkenal selepas ini bukan sahaja di Malaysia bahkan di luar negara juga.


12 comments:

eiymnajmie said...

terbaeekk la ezani! chaiyyok dr gigi!

Pezol Stylez said...

@eiymnajmie: yeahhhhhh!!

Rozuan Ismail said...

tahniah buat ezani.dr. gigi berbakat jadi chef

Pezol Stylez said...

@rozuan: thniah...untung la sape dpt kawen ngn dia kan..hihi

Azmi Khan said...

Doktor gigi mmg konsisten sejak mula....
tahniah....

Pezol Stylez said...

@azmi: semoga dia terus sukses yer...hihi

Ejan said...

kalau bagi aku yg bute memasak ni masuk kan bagus...

Kazman & Sue said...

dia memang layak....

Pezol Stylez said...

@ejan: bgus kot..haha

Pezol Stylez said...

@kazman: aah betul2

MaYa MustWany said...

adess dah la tgh lpr ni,tgk menu ezani..adoii terliur sat..hihi

hoorreeyyy! izani menang.memang cool.abg wahi pun xkurang hebat gak

Pezol Stylez said...

@maya: jom masakan tuk sye...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...