Friday, January 6, 2012

MODEL LELAKI TERLAMPAU PERASAN MACHO

Untunglah kalau dapat jadi model cover mana-mana majalah kan..masuk majalah maskulin pon takpe dah. Hahaha. Perasan je lebih aku ni kan. Tapi kalau dapat jadi cover majalah tu kira rezeki la kan. 

Jangan terlalu memandang rendah dengan kelebihan dan keupayaan yang ada dalam diri masing-masing. Mungkin belum   tiba masanya untuk menjadi popular macam abg BeautifulNara dalam dunia blogger. Tak pon macam Anuar Zain dalam dunia hiburan. 

Tapi percayalah, jika kita rajin berusaha insyaAllah segala apa yang kita inginkan pasti akan menjadi milik kita jua akhirnya. Rezeki tak kan datang bergolek yer kawan-kawan. Ingat tu.




p/s: usaha selagi termampu menggapai impian di hati

4 comments:

CiK GorGeouS ! said...

hari nie abg Long up sekaLi 3 entry...sakan...btw, hemsem sangat gamba anda itu !! rawrrr~ muahhhxx~

Papa PUSS said...

salam

Insyallah..

Pezol Stylez said...

@ciK Gorgeous: hahaha...dah seminggu x update entry..kire nk balas dendam la ni...haha

Pezol Stylez said...

@papa: aminnnnn...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...