Thursday, January 5, 2012

WAJAH WANITA CANTIK DIGABUNG MENJADI SATU

Hmmmm...cantik gak bila wajah-wajah selebriti hollywood cantik digabungkan di dalam satu wajah. Memang cantik sangat. Wanita mana yang tak nak bibir ala-ala Angelina Jolie, mata seperti Cheryl Cole dan  kening seperti Megan Fox. 

Semua itu adalah idaman setiap wanita yang ingin kelihatan cantik bak bidadari. Tetapi ketahuilah bahawa setiap manusia itu memiliki kelebihan dan kekurangan masing-masing. Tak semua manusia itu sempurna. Jadi bersyukurlah dengan apa yang ada. 











p/s:Tak payahlah nak buat pembedahan plastik bagai untuk kelihatan cantik. Cucuk sana cucuk sini. Kecantikan itu hanyalah sementara cuma dan tak akan kekal lama. Fikir-fikirkan lah yer.



13 comments:

LydSunshine said...

Cantik. Cantik sangat. tapi ini kalau combination yang cantik. Ada lagu apa ntah yg combination tu last skali hasilnya jadi macam muka billie piper.

Pezol Stylez said...

@lyd: cantk kan...ade lgu ke? tak tau pun...huhu

MaYa MustWany said...

hihihi..kalau nama pun leh tukar,wat nama gabungan semua artis tuh.hihihi

bersyukur atas pemberian Allah swt

shera haifa said...

betul..kecantikan itu hanya sementara shja.. lgipun bila cucuk2 nie seksa diri je.. buat sakit..
:)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

betul tu.. harus bersyukur dgn apa yg kita ada

CiK GorGeouS ! said...

waLaupun saye tak cantik, saya tetap suka muka saya nie...hikkksss~

Ejan said...

tapi kan bro...semua part2 tu pon plastik...hasil pembedahan pelastik..so 2 kali plastikla ni

Pezol Stylez said...

@maya: panjang sgt nama tu nanti..belit2 nk sebut..haha

Pezol Stylez said...

@shera: tau xpe kan...sakitkn diri je

Pezol Stylez said...

@mak dara: betul2...sokong mak

Pezol Stylez said...

@CG: saye suke juge...;p

Pezol Stylez said...

@ejan: anggap je asli...hihi

Liyana Ramli said...

perfect!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...