Wednesday, June 29, 2011

Kerusi Belon?? Ada Ke??

Agak-agak best tak kalau duduk atas kerusi belon nih?? Tahan lama ke duk atas ni?? Nanti habis gas kena isi semula ek belon tu? Kalau nak baring ley tak? Belon tu statik camtu je ke?? hmmmm...banyak tul la kan persoalan aku ni. Yelah perkara unik dan tak pernah ada depan mata, mesti la banyak tanya kan. Apa-apa pun, rekaan kerusi belon ni memang menarik. Boleh wat sendiri kalu tak mampu nak beli. Beli je belon banyak-banyak kat kedai. Pastu wat cam lam gambar ni. hehe



6 comments:

Isteri Encek Bard said...

cantiknyer

Finaz Jaafar said...

unik ! kalau dapat ni mesti sedap je duk atas tu

Miscellaneous Smiles said...

ak rasa klu aku dudk nihh konfem jatuhh~

Pezol Stylez said...

@IEB: smart kan....;p

Pezol Stylez said...

@finaz: itu sdh tentu....;p

Pezol Stylez said...

@MS: kalu xnk jatuh kne letak byk belon lah...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...