Tuesday, June 7, 2011

Supermodel Billionaire Di Dunia

Selamat pagi. Hari ni aku terbaca dalam Harian Metro tentang senarai supermodel yang paling kaya di dunia mengikut keluaran forbes. Hmmmm....dah lah cantik, mempunyai potongan badan yang menarik, kaya pulak tu. Nak melamar boleh tak?? *try la kalau dapat* hehehe. Tapi Tyra Bank tak tersenarai plak ek?? Dia pon boleh tahan gak aku rasa. Layan jelah.

Gisele Bundchen  - $45 juta (RM135 juta)
Heidi Klum - $20 juta (RM60)
Kate Moss - $13.5 juta (RM40.5 juta)
Adriana Lima - $8 juta (RM24 juta)
 Alessandra Ambrosio - $5 juta (RM15juta)
p/s: baru habis tengok america next top model cycle 16

18 comments:

Liyana Zahim said...

Wuyyoooo..

::blog anak jawer:: said...

wow...mmg mahal...

-Yok mampir diluk = kenapa kaki judi tak sokong pembangkang...

belogkiter said...

tulah... takder badan sexy lah pilak.. kalau tak mesti dah kaya ni

Pezol Stylez said...

@liyana: yuhaaaaa....;p

Pezol Stylez said...

@BAJ: tu la...bukan mahal tp kaya...;p

Pezol Stylez said...

@belogkiter: kannnnn...haha

eclipsesweet said...

sorang pon x kenal... haha...

Pezol Stylez said...

@eclipsesweet: haha...;p

Rtp Farra Arisha said...

fuyoooo dashyat sungguh ;))

cik Dil said...

fulamakk..ternganga bace bnda nii

miss_tiramisu said...

semua cun melecun. jeles2 :p

Pezol Stylez said...

@RFA: dasyat kan....hehe

Pezol Stylez said...

@cik dil: hahah....nganga sikit2 suda...;p

Pezol Stylez said...

@miss tiramisu: kan.....;p

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

superbetoollah diorang nih! : SCREENGRAB: capture fullscreen dengan lebih luas

Pezol Stylez said...

@OPM: tau xpe kan....hehe

nuriz said...

fuh kaya giler

Pezol Stylez said...

@nuriz: tau xper....;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...