Thursday, June 2, 2011

Aku Hebat Melukis Kau Ada

Mike Stilkey telah mencipta satu idea seni yang sangat kreatif dan unik dengan menjadikan susuanan belakang buku sebagai kanvas lukisan beliau. Amacam?? Cantik kan lukisan beliau. Lepas ni, korang yang ade buku-buku yang tak guna tu, korang jangan buang atau bakar tau. Korang kumpul banyak-banyak pastu susun dan korang buat lah macam yang Mike Stilkey ni buat. Kreatif giler. Nak tau lebih lanjut mengenai Mike Stilkey??? Korang klik kat SINI.











p/s: rajin pulak aku update skang nih...huhuhu

6 comments:

Miss_Yanfie (,")(",) said...

Kreatif...

Afuan Shah said...

sagt cantik okeh...

Pezol Stylez said...

@miss_Yanfie: yup....;p

Pezol Stylez said...

@afuan: exactly beautiful...hihi

emeera asnary said...

stylo milo lah ! ;)

Pezol Stylez said...

@emeera: kannnnn....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...