Sunday, June 12, 2011

Aku Tengok America Next Top Model

Berikut merupakan photoshoot Brittani pemenang America Next Top Model cycle 16 dari minggu pertama hingga final. ANTM cycle 16 ni baru je habis beberapa minggu yg lalu tapi baru sekarang aku dapat semua gambar photoshoot penuh. Best gak la tengok ANTM ni. Banyak benda kita boleh belajar macam cara nak amek gambar, gaya 'posing', pakaian yg nak dipkai, dan byk lagi. Siapa2 yang layan ANTM ni tau la.

minggu 1

minggu 2

minggu 3

minggu 4

minggu 5

minggu 6

minggu 7

minggu 8

minggu 9

minggu 10

minggu 11

minggu 12

minggu 12

final

17 comments:

cucu umie said...

cantik..ayie pon baru nak bljor gak nak gunakan camera supaya dapat memberi hasil yang lumayan..hehe

Pezol Stylez said...

@cucu umie: bgus2

iffah imani said...

suka tengok ANTM..

Pezol Stylez said...

@iffah: sme la kiter....;p

Hanis Atikah said...

betul3x.. ske tgk rancangan nie.. hehe.. minat gambar3x dy..

Pezol Stylez said...

@hanis: nice photo shoot kannn....hihi

Annyss Azlan said...

layan kan tgk cite nie. best gile. :)

Mawar Berduri said...

okay.. da jumpa geng tengok ANTM.. yeah!

fairuz said...

gamba no 3 tu macam bongok je aku tengok. haha

Hanif Idrus Blog said...

lawa gambar yang diambil...heheheh

Nurul Ezra said...

Superb! wa mmg layan dari zaman sekolah menengah. Skrg dah kurang. Tido awal. LOL. Skrg Beralih ke Oprah Show pulek. Sbb show kul 6ptg lepas blk keje layan. Pape pun ANTM best..

Pezol Stylez said...

@annyss: aah..layn je kan...;p

Pezol Stylez said...

@mawar: yeah !!

Pezol Stylez said...

@fairuz: hahaha....;p

Pezol Stylez said...

@hanif: betul2..;p

Pezol Stylez said...

@ezra: oo...ok la tu...;p

cik myrha said...

gojes! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...