Wednesday, June 1, 2011

Jom Bakar Biskut



Biskut adalah merupakan antara makanan kegemaran aku. Bila rasa lapar aku akan cari biskut. Dicecah pula dengan air teh O memang menyelerakan sekali. Rasanya sungguh enak. Korang suke makan biskut juga?? hehehe. Sedap bukan. Kalau nak yang lebih sedap korang buatlah biskut sendiri dengan menggunakan acuan bentuk yang unik. Bukan sahaja sedap malahan biskut korang akan tampak lebih cantik dan dapat membangkitkan selera korang untuk makan. Nak tengok bentuk-bentuk acuan membuat biskut yang unik dan comel?? Jom ikut aku.


Acuan Biskut Ninja


Acuan Biskut Daun


Acuan Biskut Huruf


Acuan Biskut Binatang


Acuan Biskut Star Wars


Acuan Biskut Peralatan Sains


Acuan Biskut Rama-Rama


Acuan Biskut Pac Man


Acuan Biskut Sayap


Acuan Biskut Permainan Chess



Acuan Biskut Orang


Acuan Biskut Puzzle


Acuan Biskut Salji


Acuan Biskut Haiwan

15 comments:

Anonymous said...

teringin nak wat biskut bentuk transformers

Farah Hanim said...

tgh mkn bskut..
;D

fa-in said...

benci nya..mlm2 gini nmpak mknn itu ini.
:))

Jue_ilias said...

nyam2 . nmpk sdap jep .

salemaziz said...

nseb bek aku da knyang..
tapi...ade biskut bentuk pehe ayam?
.:D

Pezol Stylez said...

@farah: best kn...;p

Pezol Stylez said...

@fa-in: hahaha....;p

Pezol Stylez said...

@jue: mesti la sdap...hehe

Pezol Stylez said...

@salem: ade je...ko wat la sendiri k...haha

Qaseh Qistina said...

wah..pelbagai bentuk acuan..nanti nk cari la utk buat biskut raye nih..agak2 ade jual ke bentuk2 katun tuh..?hehhe

Rozuan Ismail said...

comel gila biskut tuh,nak makan pon tak sampai hati =)

Pezol Stylez said...

@qaseh: rse ade kot..try cari ek...;p

Pezol Stylez said...

@rozuan: hahah....;p

schaze zainn said...

Salam,

saya nak tanya acuan biskut yang huruf tu awak beli kat mana ye? -,-
kat ipoh susah nak cari

ckg ainaa said...

Mana nak cari acuan acuan menarik ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...