Monday, June 13, 2011

Berjalan, Melompat, Berguling Atas Air


Siapa kata sekarang ni kita tak boleh berjalan, melompat dan terapung di atas air?? ( sedikit emosi di situ). Hehehe. Dengan menggunakan Bola Terapung ini, korang boleh berjalan, melompat, berguling dan apa sahaja  di atas air. Merupakan sebuah bola besar yang terapung dan cara menggunakannya juga cukup mudah. Buka zip bola tersebut, masuk ke dalam, tutup zip, tiup bola itu dan sedia untuk digunakan. Senangkan?? Kini korang tak perlu takut lagi dengan air. Jom kita tengok bagaimana bola besar ini digunakan.








5 comments:

Pezol Stylez said...

kat malaysia ade jual x??

Adam Haiqal said...

kt mlysia ade pnah buat mende ni,dekat serdang..one of my friends n his bf pnah msuk lam tuh..cool je tgk..i je tak nyempt lg nk masuk..tp tkut jgk,,klu2 tiba2 bocor,nahhhhhhhhhhh

org muo said...

mcm seronok tu..perlukan kemahiran keseimbangan...pengalaman baru

MOK&SONS said...

hehhe pernah tgk live masa ade karnival belon besau kat putrajaya tu..Budak2 yang exited nak main dalam bola tu..

MOK&SONS said...

hehhe pernah tgk live masa ade karnival belon besau kat putrajaya tu..Budak2 yang exited nak main dalam bola tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...