Saturday, June 4, 2011

Bakat Yang Tidak Ada Pada Aku

Hurmm.....bukan semua orang dikurniakan bakat seperti budak di dalam video ini. Keupayaan beliau di dalam menghasilkan lukisan dengan spontan cukup membuktikan yang beliau sangat berbakat. Memang pada awlnya aku tengok macam conteng-conteng sahaja tetapi lama-kelamaan kecantikkan lukisan yang dihasilkan semakin terserlah. Memang sangat cantik lah. Jom saksikan video ni.

9 comments:

Pijahh' de-Arr said...

semat..=D

Pezol Stylez said...

@pijahh: tau xpe....huhu

Pijahh' de-Arr said...

eh jap
eh kalu aku tau lah pisau ada kegunaanya dah lama gunanya..ahh..

*dulu pun adalah gak pernh lukis cmni smpai rabak kertas tuu.. huh

Pijahh' de-Arr said...

kena pakai ink cina plak tuhh..fuu busuk gile..

ni paki ink app..cm cpt jek kering..kilat lak tuu=)

yazid said...

lawanye..kalaulah aku kretif mcmni...urmmm

vampire's lovex said...

terer gila budak niii... pakai alat2 simple je,tapi lukisan gempak habis..wuuuu..best nya dia,

Pezol Stylez said...

@pijah: laaa....awk pon ada bakat melukis gak rupenye....xtau la dak ni pki ink ape...tu la kjp je kan kering....hehe

Pezol Stylez said...

@yazid: eleh..ko pon da kreatif la zid..katun2 ko semua comel2...hihi

Pezol Stylez said...

@vampires: tu la...simple je kot brg2 die...tp marvellous kn...bak kate org, gne je apa yg ada tp hasil bio gempak...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...