Saturday, June 4, 2011

Cara Lucah Ikat Tali Leher

Selamat pagi. Sungguh praktikal sekali apabila menggunakan tali leher sebagai tempat untuk makan pisang. Tapi kenapa pisang? Kenapa? Korang ada idea kenapa cara ikat tali leher jenis praktikal ini menggunakan pisang. Aku tengok macam lucah la pulak. Hahaha. Apa-apa pun kalau korang nak ikut style macam ni pon ok je. Jenis ikat tali leher macam ni memang khas untuk orang yang suka makan pisang sambil berkerja je. Kalau aku, walaupun aku suke makan pisang tapi tak akan buat camni. Jom praktik kan sama2. haha.

16 comments:

Syuxer said...

hahahah kreatif lucah neh..:)..jangan2 plak girl terbeliak mata tengok aksi tuh ehehh

Farah Fazen said...

hahaha.. style ahh!! ;)

Pezol Stylez said...

@syuxer: kan....nti len mcm lak jadi nyeww..haha

Pezol Stylez said...

@farah: mmg style uh..huhu

zacky ~786~ said...

siap mkn pisang tu.. hebat2.. hehe

Solihin Zubir said...

utk org yg nk mkn pon malas.. haha..

Aimi Dayana Bahari said...

uishh. mmg productive.

laskar pelangi said...

wahahaha. gelak sampai nak guling3x

Abang Long said...

Salam...ish3..kelucahan melampau! huhu

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/staying-in-car-might-cause-cancer.html

Pezol Stylez said...

@zacky: hebat kn...hihihi

Pezol Stylez said...

@solihin: tau xpe..mls je kn...hihi

Pezol Stylez said...

@aimi: produktif sgt...;p

Pezol Stylez said...

@laskar pelangi: aku pon gelak sme..;p

Pezol Stylez said...

@abg long: kannnn....ish2

muz said...

bagus...bijak2...

Pezol Stylez said...

@muz: hehehe....;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...