Thursday, June 9, 2011

Meja Ombak Macam Best



Rekabentuk meja yang sangat cantik dan menarik ini telah dihasilkan oleh Jeonghwa Seo dan Hanna Chung. Apa yang istimewanya meja ini apabila korang letak apa-apa benda atas meja ini, ia akan menghasilkan efek ombak di atas air. Hebat kan? Aku memang suka sangat dengan meja.  Tak tahu kenapa. Kalau boring-boring boleh main-main air atas meja tu tengok efek ombak tu terhasil. Aku rasa kalau buat tenangkan fikiran yang kusut pon boleh gak kot. Memang cool lah meja ni. Jom singgah jap tengok meja ni.








12 comments:

RuSh D said...

mmmg menarik...siap ada efek lg..

Ikan air tawar rezeki Natipah | -RuSh D-

Pezol Stylez said...

@rushD: yup...nice

Pijahh' de-Arr said...

PEZOL CNTIK LAH~

sesegar said...

eeee.menariknya!!
nak celop muka dalam tu boleh ke agak2.macam air je kan.. :)

apik pehe said...

huhu..nampak real tu

Pezol Stylez said...

@pijah: mesti lah cantek...hehe

Pezol Stylez said...

@sesegar: try la wat..mna tau bley..hihi

Pezol Stylez said...

@apik: tau xpe...;p

org lemau masuk angin... said...

awsomeness......
bley masuk chek list nie...

Pezol Stylez said...

@OLMA: bley2.....hihi

aku_azreen said...

awesome!!!

alif haris said...

fuuh .. nak beli satu r .. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...