Wednesday, January 11, 2012

GEMPAR PEROMPAK TERLEPAS ANCAM KESELAMATAN PELAJAR UTHM

Batu Pahat - Ada kejadian tembak-menembak berlaku berdekatan dengan Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM), Parit Raja, Johor.. kejadian berlaku pada malam tadi 10/1/2012.. dua suspek penjenayah terlepas dan melarikan diri di kawasan sekitar dan berdekatan dengan kolej kediaman perwira.. polis bersama anjing pengesan sedang giat mengesan suspek.. bagi yang tinggal di kawasan sana dinasihatkan supaya berhati-hati.




Mangsa dalam perjalanan pulang ke rumah, pada waktu itu kebetulan terdapat insiden kejar mengejar di antara polis & perompak. Kejadian tembak-menembak berlaku di sekitar kawasan depan pagar UTHM. Kemalangan berlaku di depan Esso Parit Raja di mana perompak telah menghimpit kereta mangsa sewaktu berusaha untuk melarikan diri.. kesian pada mangsa.. ( perompak dipercayai melarikan diri ke sekitar kwasan Kolej Kediaman Perwira,UTHM Batu Pahat.) 

sumber : diambil dari Status pada facebook pelajar-pelajar UTHM..

Hmmm...dah la dekat dengan area rumah sewa aku. Hilang fokus kejap nak study bila dengar berita ni. Dah la tengah final exam ni. Bahaya tol. Harap perompak terbabit dapat ditangkap secepat mungkin. 


6 comments:

mangsibersamajabatanku said...

Memang nak carik nahas derang!

SeseDaP RaSa said...

bahaya betul..

Unknown said...

@chenal: tau xpe..huhu

Unknown said...

@sesedap rasa: bahaya sgt2

Anum Shukri said...

Bahaya tu..hati2 ya..

Unknown said...

@ummi: insyaAllah selamat ummi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...