Tuesday, November 23, 2010

Tetikus Yang Mengancam



Cit..cit..cit..hah..korang tau bunyik ape tus? Mouse lah..tau kn? Ok. Entry kali ni bukan nk citer pasal si mouse tu tp aku nk korang tengok rekaan2 terkini tetikus yg mcm korang pakai tuh. Aku rse mmg terbaek beb. Mmg mantap habes la. Biasalah tu, dunia sekarang semakin maju, so pemikiran pon kena la maju ke hadapan jugak kn? xkn nk ke belakang pulak. kahkahakah. Ok lah kalau korang rase tetikus kt bwah nih hebat, korang p la beli sendirik ek. xpon korang buat jelah sendiri k. Jom mari kiter tgok....wii~~





















p/s:korang rase mne mouse yg paling best??

5 comments:

kHaLis said...

terbaik....

nora said...

nak satu ~bagi kat i ek ~hadiah arijadi =p

Ummi Izzah said...

macam-macam kan...

nUmara... said...

nk mouse cit cit yg ade nombor2.. :)
hix hix...

selamanya lenabanon said...

suka tetikus yg love 2 hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...