Thursday, November 25, 2010

Manusia Betukar Menjadi Lukisan



Manusia bertukar jadi lukisan?? Cner tuh? Pelik kn? Korang nk tau cner manusia ley betukor jadi lukisan?? Meh cni aku tnjukkan kat korang. hehe. Sorang pelukis professional yg bernama Imuda Alexa Meade telah menggunakn kepakaran yg dia ada ntuk menjadikan manusia sebagai objek utama dlm seni lukisan nya. Kebiasaannya, manusia dijadikn sebagai model sahaja tuk dilukis di ats  kain kanvas tetapi Alexa Meade ini mempunyai satu idea yg sgt giler iaitu dengan mengecat manusia yg dijadikan model trus masuk sekali dlm dunia lukisan Alexa. Korang faham x apa aku bebel ni?? x faham? xpe2 jom kiter tengok hasil karya Alexa nih..















11 comments:

Myra Jay said...

fuiyoo. menarik tu...

faizul said...

aah..cool

misz FaTiN said...

sgt kretip mereka2 itu..

Aqila Safuan said...

wohooo.H E B A T gilaaa.jadiii sungguh tuhh!!

Dark Half said...

org sibuk2 nak lukis org nampak real.minah ni guna org real utk nmpak cam lukisan..hehe..nice reverse!

Cik Moon said...

nmpak menarik sgt..

faizul said...

yes...its cool

ShakRoil said...

pergh! memang dasyat ah! seni yang kreatip!

Amirah Yusof said...

biar betikk..abis la kulit kalo sensitip

KAY said...

agaknya kalau muka aku dilukis begitu.. bagaimana rasnya yer...

chii said...

smart seh ..mmg kreatif ar dis gurl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...