Saturday, November 13, 2010

Transformer Oh Transformer




Wassup guy?! pekabor?hah korang minat x ngn transformers?? mestilah minat kn? kn? hehe.Aku ske jgk bende2 alah ni tp xla excited sgt smpi nk beli patung robot ni (padahal nk). Ada jgk kwn2 aku tu yg mmg minat giler lah ngn patung transformer nih. Siap order ok kat internet. beli online tu. xkesah la harga die mahal ke x yg penting patung dpt kt tangan dia (eee...cam bdak2 je kn) lantak la. tp apa yg aku nk tunjukkan kt korng skang ni adalah ada atu company ni yg kuorkn gajet2 best tau. mmg BOOM !! la aku ckp ngn korng. So kpd sape2 yg minat ngn transformer tu...cari2 la kt internet ye tuk order. haha.

























p/s: ade spe2 nk tolong belikn aku satu x??

5 comments:

Unknown said...

best kalau dpt beli semua...

Anisa said...

cool la!

Unknown said...

betul anisa...tlg tuk sye satu....hehe

Faeza Suhaimi said...

fulamak, awesome.

Unknown said...

best..cer bagi link yang jual online tuh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...