Monday, November 22, 2010

Tenangkan Stress Anda Dengan Berkhemah



Helo !! Helo !! Helo !! Korang minat berkhemah x? Ok bagi saper2 yg minat dengan aktiviti luar seperti berkelah, bersantai2 kat tepi pantai, suke tengok bintang di waktu malam dan mcm2 lg lah, aku rasa ini adalah jenis rekaan khemah yang korang perlukan. Mesti korang rasa teruja kn tengok khemah nih? kn? kn? hahaha. Orait guys, khemah ni dihasilkan oleh seorang pereka dari Perancis iaitu Pieere Stephen Dumas. Khemah ni diberi nama CristalBubble. Best tau khemah ni. Ade meja, lampu, katil, bantal dan mcm2 lagi lah. Korang bley je letak pape yg korang nak. Aku rse kalau psl keselamatan tu, korang jgn risau la...mmg selamat berbanding dengan khemah yang korang gne kn? hehe. Ok lah jom kiter tengok khemah nih....

















amacam?? best x??

6 comments:

faizul said...

nak beli kt mne ek??

biskut said...

mak eii...kalau macam nih hari2 aku nak berkhemah...kat ladang sawit pon jadik nih..feel dia lain skit taw bkhemah2 nih..

faizul said...

haha..betul2

+akufobia+ said...

ni kalau siangsiang best la.kalau malam,seram kot.haha.

Anonymous said...

malam la best..ley tgok bintang

selamanya lenabanon said...

lau leh berkhemah cam nih, xmau dh blik umah haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...