Saturday, November 20, 2010

Bila Makanan Bergabung Dengan Fesyen



Fesyen yang diperbuat daripada makanan sebenarnya telah lama dibuat sebelum kemunculan fesyen pakaian daripada daging yang digayakan oleh artis terkenal Ning Baizura Lady Gaga. Aku pun xtahu kenapa pereka-pereka fesyen kat eropah sana menjadikan makanan sebagai salah satu bahan di dalam fesyen mereka. (sengal kowt diorang nih. hehehe). Tapi kalau aku tengok tu geli pon ade kn...kdg2 tu unik, pandang dua tiga kali nampak santeks sgt pulak dah. ish..ish..ish...pape pon jom kiter layan antara fesyen2 yang digayakn oleh diorang. Layannnz |=.=|













13 comments:

faizul said...

aku ske pic last skali...

deefaLya~ said...

ish, mcm2 la. =P

i am S!L4H.. said...

eeuuu..
ksian kot mknan wat gtu..

faizul said...

kasian sgt2 kn...

jiwahatihijau said...

selera ke org tgk mknan tu membaluti bdn, ketiak..eee yerksss...

faizul said...

tau xpe...

~CiK TiNieY~ said...

pelik2

faizul said...

aah...pelik betul

+dieabella+ said...

vote utk yg last..hehe

faizul said...

yes..sme2

+d.O.Y.A.h+ said...

seksi dan hawutttt :P

faizul said...

itu sdh tentu cik doyah

ShazlinaSaad said...

er..tak jatuh ke makanan sume tu?hmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...