Friday, November 19, 2010

Pemacu USB yang kreatif



Kalau korang nak tahu, sekarang nih dah banyak rekaan pemacu USB yang sangat cool dan menarik. Sampaikan apa yang kiter tak dapat bayangkn memang dah ada dikeluarkan. Suatu yang memang amat sesuai sekali bagi sesiapa yang belajar specially tuk pelajar2 di Institusi Pengajian Tinggi. Memang korang banyak guna pemacu USB ni tuk simpan assignment yg belambak2 tu kn? hehe. Kalau korang nak, cubalah cari kat tong sampah kedai2 atau internet yang ade menawarkan pemacu USB yang cantek menarik tertarik ini k. Mesti korang rase bangga giler. Pahtu bley tunjuk kat member2 yg korang ade. haha. ok la. Mari kite tengok rekaan yang lain pulak. Jommm \^_^/..































11 comments:

faizul said...

rse nk beli tp xde duit la plak...huhu

zmah said...

Yang peluru dan bom hadiahkan pada akak,yang jari terputus tak mau nanti malam mimpi ngeri..

faizul said...

ee...noty la akak...nak main bom plak yer....

deefaLya~ said...

alaaaaa.comelnye selipar kecik tuu. hik3. btw, i'm following youu. =)

faizul said...

ok

husaynrazak said...

hmmm.. style2.. pas ni ak nk cipta bentuk lemang pulak.. hehe

Fuziani JSR said...

Memang cantik dan menarik.....

faizul said...

yeahh..

alia shahira said...

style gila kowt! :)

faizul said...

tau xper...

selamanya lenabanon said...

suka2.. jenis katon sailormoon xdak ke hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...