Tuesday, November 23, 2010

Beg Membeli Belah Yang Kreatif



Korang mesti suka membeli belah kan? Lebih2 lagi dak perempuan. Sekarang ni banyak pasaraya yang telah menggunakan "Shopping Beg" ini sebagai menyahut seruan badan-badan berkanun NGO supaya tidak menggunakan beg plastik yang boleh mendatangkan kesan-kesan bahaya kepada alam sekitar. Korang tahu tak, kat negara-negara omputih, alternatif menggunakan "shopping beg" ini telah lama dipraktikkan. Banyak cara mereka untuk menarik pengguna untuk menggunakan "shopping beg" ini dalam kehidupan harian mereka. Dengan rekaan yang sangat kreatif menjadikan aku terenyum sorang-sorang semasa menulis entry ini. hehehe. Jom kita layan.






















7 comments:

faizul said...

kreatif sgt2 tuh

mr.curly said...

sori tpakse masuk sni ..prob kt sbox..

faizul said...

ok

KiD said...

humang aih... seb bek paperbag lelaki.. hehehee

tomatokering :) said...

haha,,nak jugak..hehe

Anonymous said...

I fool read a few of the articles on your website in the present circumstances, and I extremely like your tastefulness of blogging. I added it to my favorites net age roster and resolve be checking back soon. Will repress in view my put as well and leave to me be acquainted with what you think. Thanks.

selamanya lenabanon said...

napa malaysia x wat cm ngara omputih eh.. leh jaga alam sekitar.. bez tgk beg kertas yg kreatif2.. da smangat cket nk bli brg hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...