Thursday, November 18, 2010

Dr Rozmey Bikin Panas Lagi




Amboi..amboi..amboi...Dr Rozmey kite ni...setelah terhasilnya filem 2 Alam, tup tap tup tap, da ade perancangan terbaru ek. Makin meraih la oual industri perfileman negara kita ni nanti.. Perancangannya dR Movie Production akan menerbitkan sebuah filem lagi tahun depan. Yang best nye..pihak produksi akan menjadikan pelakon Hollywood terkenal Maya Karin PAMELA ANDERSON sebagai watak utama dalam filem tersebut. Fuhh !! besar bajet tu. Boleh ke Dr nak buat ni? xpe kite tunggu je lah ek. 





Harap sangat2 lah bley jadi filem tu. Nak tengok gal cner kn. Walaupun tajuk untuk filem tu belum ditentukan lagi tp sebagai bayangan tuk filem tu adalah mengenai seorang warga asing yang terdampar di sebuah pulau. Hmm...makin bertambah seksi la si Pamela ni nanti bile belakon kat pantai kat pulau tu ek...haha. Yelah...kn si pamela bekas pelakon penyelamat pantai dalam citer Baywatch. Mestilah dia suker kn? kn? kn?Ok lah. Semoga berjayalah ye Dr Rozmey. Adios.


5 comments:

faizul said...

mcm2 je la ek dr ni...

MeyLah Techik said...

org limbang kh nie?

faizul said...

yes i am..

AiN Z said...

dr rozmey ni mmg sakit .... hahaha dia buat hal lagi......

faizul said...

bior la cik ainz...dh die suker wat keje camtu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...