Thursday, November 25, 2010

Tali Leher Kreatif



Korang nk tengok rekaan corak tali leher yg teramat kreatif?? hahha. Mmg kreatif giler aku tngok diorang buat nih. Ade2 sje. Tapi korang sanggup ke nk pakai tali leher mcm nih ke pejabat?. Ade bran? ade x? Nanti tak pasal2 kene gelak. xpon kene maki sbb pki tali leher yg ntahpape. Tapi aku rase kalo korang nak pakai tuk majlis berkhatan harijadi ke, parti ke, dan seumpanya, tali leher jenis mcm ni mmg seswai sgt. Aku rse  ade dh kot jual tali leher mcm nih kt pasaran. Kot lah. aku pon xthu gak. hehehe. Jadi, korang survey2 lah dulu ye...hehe. adios.




















2 comments:

faizul said...

nk beli satu lah...

Amirah Yusof said...

suka y nombor 5..kelakar laa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...