Thursday, July 26, 2012

TELUR REBUS COMEL SAYANG NAK MAKAN




Cuba korang tengok design telur rebus ni. Comel kan? Ada jugak yang sungguh kreatif wat macam ni. Wahh, mesti bertambah selera nak makan kan. Specially budak-budak. Aku pon suke gak makan telur rebus ni. Lebih-lebih lagi makan dengan kicap. Apa kata korang sediakan telur rebus comel macam gambar kat bawah ni untuk berbuka puasa petang karang. Mesti best tengok sebab menu berbuka korang terasa lebih meriah dengan penyediaan telur rebus yang sungguh comel. hehe.

















5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt cute..syg lak nak mkn..

LydSunshine said...

Biasanya yang rajin dan kretif ni org jepun kan?

Leeza dayasari [santai leeza] said...

uwaaaa... sy nk makan ni. heeeeee

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

klau makan tiap3 ary camnie mmg best la.. comeljew..

Cik Rongoks said...

mmg tak makan la cmnie. adeh .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...