Thursday, July 26, 2012

TAYAR GOODYEAR DUNLOP BERUBAH JADI PAKAIAN SEKSI




Siapa sangka tayar kereta yang kita selalu gunakan hari-hari boleh dijadikan salah satu cabang fesyen. Idea unik ini telah ditranformasikan oleh syarikat tayar terkemuka dunia iaitu Goodyear Dunlop dalam mempromosikan keluaran produk mereka. Hasil gabungan seni tayar dan fesyen ini telah diilhamkan oleh Carl Elkins yang memperlihatkan betapa hebatnya menggunakan tayar goodyear dunlop ni. Bijak dioraang ni kan nak tarik pelanggan untuk guna tayar keluaran mereka. Hehehe.








5 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

pergh.. mcm ni pun jadi. hebat tol lahhh

Leeza dayasari [santai leeza] said...

mcm mana nk buat hazwan hairy corner tu erk.. mcm nk buat juga lah....

Pezol Stylez said...

@leeza: tau xpe..hehe

hawiz said...

hehee..style2...dah cam ulor

CiK GorGeouS ! said...

tak berat kee pakai tayar banyak2 cenggituuu~ kagummm~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...