Wednesday, July 11, 2012

PROMOSI TIKET BALIK RAYA AIRASIA MURAH





Hanya tinggal seminggu lebih je lagi kita akan berpuasa

mesti korang dah tak sabar menanti kedatang bulan ramadhan yang penuh barakah ni kan

jadi bila dah puasa tu mesti korang2 fikir pasal nak balik raya kan?

so, syarikat penerbangan tambang murah terbaik dunia AIRASIA sedang membuat promosi tambang murah buat pengguna AIRASIA bermula hari ni

Ada lebih kurang 4 hari je lg tinggal untuk korang booking flight untuk balik raya tahun ni

rebut peluang yang telah diberikan..sapa-sapa yang belum pernah naik kapal terbang tu meh la booking sama

bukan selalu naik kapal terbang kan..hehe

cepat-cepat sementra masih ada







3 comments:

LELAKI INI said...

huhuh
balik kg jalan kaki je

misSbLurRy said...

time aku memerlukan dia xde promo, bila aku memerlukan kemain promo nak rak..tensi je

Alieza Dayasari said...

ayah nk pergi shen zen.. bulan 10 tp. mahal sgt tiket.
aiyaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...