Saturday, July 7, 2012

JALAN- JALAN DI PANTAI TELUK CEMPEDAK PAHANG






Semalam kitorang pergi jenjalan kat Teluk Cempedak, Pahang

Salah satu tempat yang cukup popular untuk orang ramai bersantai-santai

Tapi kitorang pergi sana tak ramai orang sebab sampai sana dalam kol 11 pagi camtu

panas kot...haruslah tak ramai orang, kedai-kedai tepi jalan pon baru bukak

So, kami peserta-peserta Infosys just jalan-jalan, amek-amek pitcha sikit, makan, pastu blah

aku rasa tempat-tempat camni akan jadi menarik untuk dikunjungi bila ada ramai orang yg datang

lagipon aku tengok pantai kat sini pun bersih dan terjaga.










9 comments:

Cendol said...

cantiknye pantai..bersih je takde org buang pempers bebi..haha
belom pnah pegi lg teluk cempedak

tuanseliper said...

tak jumpe monyet ke? hahaha:P

Unknown said...

@cendol: yup...ade org jage..mestilah bersih

Unknown said...

@bai: xde pon..hihi

EMBUN KARINA ABDULLAH said...

Wow.. tc.. Hi. Im already follow ur blog,feel free to visit n follow my blog back. thanks :)

Ardini Humaira said...

rumah dni tepi pantai je :D

Anonymous said...

jelousnya , awak . dah lama sy xpergi tc , ktn :)

Thomas Lee said...

Wow!Bersihnya TC pada awal pagi,
baru lepas disapu ni.

Leeza Dayasari said...

Tak pernah sampai lagi lah teluk kemang...
teringin juga...
pahang.. cherating pernah lah.
haaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...