Friday, July 13, 2012

CONTEST MEGA 2012 HAZWAN HAIRY






Pukul 5:10AM...baru balik dari buat projek assignment dari lab. Dari pagi semalam sampai sekarang baru siap keje. Memang giler betul la join program Infosys kat UMP ni dan mata aku takde mood dah nak tido lagi. So tunggu je la sampai subuh nanti.

So dengan masa teluang ni, aku join la contest dari blogger kecil molek tetapi mempunyai jiwa yang besar dalam mencapai angan-angannya nak jadi dot dot dot. Hanya orang-orang terdekat ja tau. hahaha. Ok la, straight tu the point, dont belok2...aku nak habaq kat hangpa semua, blogger Hazwan Hairy ni ada wat contest mega 2012. Bukan contest mini ok. Mega tuh.

So bila dah nama mega mean that hadiahnya mestila gempak kan? Dengar-dengar beliau nak hadiahkan trofi. Homaigod !! Are you kidding me Hazwan Hairy??? Sepanjang aku berblogger, tak pernah lagi jupe blogger mcm hang buat contest gempak dapat hadiah unik. Serius awesome. Patutlah blog Hazwan Hairy ni dapat masuk majalah bukan satu majalah tapi dua ok.





Eh, banyak pulak aku membebel pagi2 buta ni. Lepas gian ke apa tulis entry panjang berjela hari ini. Hahaha. Ok la aku letak je header blog aku yang tak berapa nak kacak tuh. Tak boleh lah lawan header owner contest ni. Wane wani uols. Meriah gituhhhh. Siap ada burung tweet2 lagi. Comel macam Hazwan Hairy. Opppss..terlepas cakap lak kata comel. Muahahahaha.

So kawan-kawan blogger yang lain, kalau korang ada blog header tu, boleh mmpertaruhkan nasib anda untuk join contest ini. Mana tau dapat trofi iaitu hadiah utama contest mega ini. Syarat nak join contest ni pon senang aje. Aku rasa korang pon boleh buat lah. 




p/s: Untuk maklumat kalau korang nak join contest mega inni, bolehlah klik SINI.
.

4 comments:

HanaNabihah said...

hoho. semoga berjaya pezol ! tak wane wani xpe. janji byk like. kihkih~

hazwan hairy said...

wahhhh!! sifu..anda join juga ea..smpt juga join walaupun bz..haha..thniah2....all the best tuk anda...nnti sma2 prmte..sbulan kot...x kiddng2 pn semuanya betul lah..hahaha..

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

header yg smart blog yg menarik ! ahaha..
gudluck

MISS Z BERCELOTEH said...

Assalamualaikum...

GOOD LUCK!!!!

Miss z tak ada FB,
tapi miss z dah like header anda guna FB adik hehehe..

Kalau sudi LIKE lah header miss z juga eh :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=470412479636177&set=a.470077823002976.115444.294357500575010&type=1&theater

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...