Monday, May 30, 2011

Tahniah Salma Juara Mentor 5

Sememangnya seperti yang sudah ku jangkakan, Salma protege kepada Erra Fazira yang akan menjadi Juara Mentor 5 semalam. Siapa yang tak kenal dengan Salma. Kelantangan vokal suaranya yang sangat mengkagumkan telah menjadi aset yang sangat bertuah buat Salma. Aku teringat kata-kata abg rambut ketak dalam episod mula-mula dulu. Salma tidak ada pakej untuk menjadi seorang juara. *sentap hati mak*. Tapi Salma telah membuktikan bahawa walaupun Salma tidak mempunyai pakej yang sempurna *bagi aku Salma cantik wokey* namun Salma mampu muncul selaku seorang juara.

Sekalung tahniah aku ucapkan untuk Salma dan Erra Fazira di atas kemenangan ini. Rasanya semalam dalam status facebook ramai rakan facebook aku gembira dengan kemenangan Salma. Ini membuktikan yang Salma memang mempunyai ramai peminat di Malaysia ni. Yelah kalau ramai yang tak suka dengan Salma takkan Salma boleh jadi juara pulak kan. Buat apa nak sokong kalau suara tak sedap. Kalau harapkan muka saja memang tak kan ke mana la kan. Tetapi bagi aku, ke semua finalis Mentor 5 semalam memang terbaik.

Apa-apa pun, tahniah juga kepada Shiha protege kepada Datuk Sharifah Aini yang mendapat tempat ke-2 dan Iqa protege kepada Edry yang mendapat tempat ke-3. Persembahan korang pon mantap gak. Aku suka dengan Shiha. Pehhh...dah la cantik, ayu, sopan *ade ciri2 gadis idaman uh*, suara pun sedap. Memang terbaek lah aku cakap. Iqa pun ok gak, protege kepada Edry memang stylo habis. Cantik dan penuh bertenaga. Caya lah. Tahniah semua. Semoga sukses dalam karier korang. Bye.





p/s: erra fazira cantik giler dowh malam ni...sgt cantik...furrr~

8 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sume besh!!

tp mmg terbaek salma jd juara..

sgt layak!!

Pezol Stylez said...

@nusha: netul2..sokong awk....;p

Jue_ilias said...

sy suka dye juara. :)

sore salma best. hee

Pezol Stylez said...

@jue: sye pon....hehehe

Chempaka Aziz said...

kita tgok siapa yg blh pergi jauh antara 3 org ni.msg2 ada kelebihan sdri.rasanya erra pn tk blh buat mcm protege dia

Pezol Stylez said...

@Chempaka Aziz: betul tu..kiter tgok dulu...itu sdh tu..tp erra pon ok gak...;p

hanisah said...

saya mmg sokong n suka salma mnang..suara dye mmg superb..terutama mse dye duet ngan jaclyn victor..huhuhu..

Pezol Stylez said...

@hanisah: aah..betul tu.sye pon sokong....p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...