Tuesday, May 3, 2011

Jangan Tertipu Dengan Ini

Taras Lesko telah ditugaskan oleh syarikat pengeluaran kereta terkenal Audi untuk membuat model kereta papercraft secara terperinci dari model kereta 2012 Audi A7. Mengambil masa 245 jam dan memerlukan 285 helai kertas untuk menyiapkan projek ini. Aku memang solute lah kat brader ni kerana berjaya menyiapkan tugasan yang telah diberikan dengan hasil kerja yang sangat menakjubkan.













7 comments:

aqmalazmi said...

huh..sampai dalaman pon kene cipta..
well done

Ibnushukran said...

design concept ek.. teliti smpai dalaman kne buat,.. hehe

Pezol Stylez said...

@aqmalzami: tu lah..mmg hebat brader nih...;p

Pezol Stylez said...

@ibnushukran: sgt hebat...;p

amir aizat said...

hebat giler!!

Pezol Stylez said...

@amir: yup...mmg hebat

Faeza Suhaimi said...

biaq betui! tapi terbaik la.
masalahnya, kereta sebenar papercraft tu kecik je an? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...