Monday, May 30, 2011

Gempar Kapal UFO Tersadai Atas Pokok

Gempar la sangat kan?? Tapi kapal tu memang betul tersadai atas pokok. Bukan di Malaysia tapi Sweden. Sebenarnya kapal UFO ini adalah sebuah hotel mini yang direka oleh Bertil Harstrom. Aku tengok dalam hotel ni pon ok gak la kalau nak tinggal satu dua hari. Dilengkapi dengan kemudahan moden seperti tandas, bilik air, ruangan makan dan bilik tidur. Walaupun ruangan yg agak terhad tapi mungkin ia akan memberikan pengalaman yg berbeza apabila berada menginap di sini. Korang layan jelah hotel ni ek. Bye.









p/s: teringin nak makan karipap petang2 nih....jom

8 comments:

Puan Kutu said...

wah macam pondok atas pokok..tp nie versi ufo.keke

NUR AYNIE said...

mcmm ne nak masuk?? =_+

Pezol Stylez said...

@puan kutu: aah...betul2...;p

Pezol Stylez said...

@nur aynie: ade je tangga nk msok dr bwah...;p

org muo said...

inovatif...

Pezol Stylez said...

@org muo: betul2...;p

~~ytazzizzaty~~ said...

baru nk c0py entry...igt bt0i2.....eh3...jgn slh phm...nk copy sbb nk wt pr0jek magazine c0ntest je....

Pezol Stylez said...

@~~ytazzizzaty~~: ley je nk copy...sharing is caring k...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...