Sunday, May 22, 2011

Lepak Dengan Awek Macam Ni Best

Cantik tak? Cantik tak? kerusi putar kat bawah tuh. Sangat stylez kan? Aku suka aku suka. Korang mesti suka gak kan. Yelah, kalau petang-petang, bersantai dengan pakwe ke makwe ke..mesti romantik kan...di bawah sinaran cahaya matahari sambil dihembus angin sempoi-sempoi bahasa. Tenung-tenung mata, kenyit-kenyit, main cuit-cuit...best nyewwww.. Pehhh...sangat cun lah. Nak satu nak satu.

Dicipta oleh Victor M. Alemen, seorang pereka perabot di Sepanyol yang mana kerusi putar ni direka untuk mereka yang menginginkan suasana santai di waktu pagi mahupun petang sambil berkomunikasi di antara satu sama lain. Perlu diingat..hanya dua orang je tau.hehehe. Ok lah..kalu korang nk tempah kerusi ni sila lawati website beliau. Klik SINI. dan jangan lupe tempah untuk aku sekali tau. hahaha. Hve a nice day guys.





28 comments:

Rozuan Ismail said...

memang style.tapi kenapa awek dalamgambar tu dok sorang je?x de teman ke?haha =)

Pezol Stylez said...

@rozuan: awek tu single lg bro...g la usha kalu nak..wakaka

jefri said...

hai awek....

Akeyla Frr . said...

HOHOHO , COMELNYAAAA <3
HIHIHI , SWEET

Pezol Stylez said...

@jefri: hahaha...;p

Pezol Stylez said...

@Akeyla Frr: itu sdh semestinya.....;p

**::CIKNUURUL::** said...

waahhh,teruje daku melihatnye,..hahaha,..

Pezol Stylez said...

@ **::CIKNUURUL::**: sme la kite...huhuhu

Wanie said...

haha..mcm skit leher je dok macam ni..

ishiko said...

hahaa..tmbh bantal stu ag.. best3!!!

hakeem kira said...

lg cun kalau ada awek cun

Pezol Stylez said...

@wanie: xla..ok je tuh...;p

Pezol Stylez said...

@ishiko: aah....best2

Pezol Stylez said...

@hakeem: betul2..sokong kamuuuuu...;p

Munirah said...

mcm lipan laaaa

syakirah izwanie said...

cantek lahh :)
nak satu jugakk . HAHA XD !

Sharif Dez said...

Kalau ada kat rumah ne mesti ramai yang berebut nak baring skali. Huhu..

Jom Sertai Cabaran Ni.

Pezol Stylez said...

@munirah: aah lipan inspiration...hehehe

Pezol Stylez said...

@ syakirah izwanie: cantik kan.....amek la satu..;p

Pezol Stylez said...

@sharif dez: tau xpe.....;p

Imeldot said...

bestnyer...woah

Pezol Stylez said...

@Imeldot: sgt best.....;p

Azham Vosovic said...

suka2.,..boleh pandang satu sama lain huhuhu

Pezol Stylez said...

@azham: aah..betul2

LindaRahim said...

dah tempah utk Pezol skali...tempah jer...t dah sampai...u bayar sendirik ek...hihi...

Pezol Stylez said...

@LindaRahim: ok..mekasih akak...;p

Imeldot said...

nak beli jgk lah..xpon pezol bg hadiah kat sy eh..pos terus ke umah..style ;p

Pezol Stylez said...

@imeldot..ley jek...tp akak yg bayar....hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...