Sunday, May 29, 2011

Live Streaming Konsert Akhir Mentor 5


Saksikan pertandingan akhir program realiti Mentor 5 malam ini pada jam 9 malam. Siapakah protege dan mentor yang akan membawa gelaran Juara Mentor musim ke-5. Adakah Iqa protege kepada Edry Abdul Halim, Salma protege kepada Erra Fazira ataupun Shiha protege kepada Datuk Sharifah Aini. Segala-galanya akan terjawab pada malam ini.

Jom sama-sama kita meriahkan program Mentor malam ini. Aku harapkan peserta kegemaranku iaitu Salma akan menjadi juara pada malam ini. Korang pulak macam mana?? Kepada sesiapa yang malas nak tengok TV tu, korang bolehlah tengok secara online je ye. Sambil-sambil tengok Mentor, boleh blogwalking melawat kawan-kawan blogger yer. 

Nak tengok online?? Klik kat SINI. Selamat menonton.

4 comments:

meaw said...

kompom salma rembat juara malam ni ! oooyeahhh!

Pezol Stylez said...

@meaw: aah....betoi2..haha

Blog Berita Online said...

no wonder la salma bleh jadi juara. vokal dia power kot.

Pezol Stylez said...

@blog berita: tau xpe...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...