Thursday, May 19, 2011

Laci Pakaian Informasi Sangat Comel

Training Dresser akan mengajar anak anda untuk menyimpan pakaian mereka di tempat yang betul. Direkacipta oleh Peter Bristol, laci informasi ini direka dengan bentuk yang berbeza mengikut jenis pakaian yang hendak disimpan. Laci pakaian yang unik sangat sesuai diletak di mana-mana sudut yang korang suka di dalam bilik korang.







19 comments:

aqmalazmi said...

pehh aci nie mcm bagus jew..
tadew la cmpor3..
tak gitu..
HAAHHA

Fatin Baharum said...

bukak jual satu kat malaysia cantik ni. offwhite, lakuuuuu ni..

latest entry : cheese tart ♥

AdaApe..? said...

style la laci ni..bleh cari 1 ni..
hehe :)

Pezol Stylez said...

@aqmalazmi: yup..betul2..;p

Pezol Stylez said...

fatin: confirm laku..jom nego same2 nak? hahaha

Pezol Stylez said...

@adeape: bley2..cari tuk sye skali k..;p

Rozuan Ismail said...

memang style.smart la =)

アヌム ちゃん said...

Salam.
Datang visit sini..dan baca entri :) nice blog~
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

Pezol Stylez said...

@rozuan: aah..smart kan..;p

Pezol Stylez said...

@アヌム ちゃん: ok..sye dtg k..;p

KM7 said...

cantik laci tu..mcm berguna jer..

p/s jom tukar link

Mustaffa Khairul Azzam said...

memang styleabes la almari tue... cool giler beb

syufaa said...

bagus wooo!
mabelessss! =)

Pezol Stylez said...

@KM7: aah cantik...byk guna nye pakcek...hihi

Pezol Stylez said...

@Mustaffa Khairul Azzam: tu la...mmg cool abes kn...;p

Pezol Stylez said...

@syufaa: kannnnnnnnnn..hehe

Jieda said...

baguslah kalau ada almari camni.boleh ajar anak-anak simpan baju dengan betul he3

Pezol Stylez said...

@jieda: betul tu...;p

Pijahh' de-Arr said...

smartnyaa~~~

ada kat malaysia tak.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...