Wednesday, August 1, 2012

5 BLOGGER KACAK WAJIB TERJAH





Promote !! Promote !! Mai sini akak-akak, makcik makcik, cik-cik manis tengok blogger kacak ni. Wahhh, macam nak lelong kain ela ja kan nak wat baju raya. Eh melalut lak. Hahaha. Alhamdulillah dah masuk bulan ogos dah kita kan. Kejap bebenor masa berlalu. Puasa dah masuk hari ke-12. Tadi masa berblogjoging aku terjumpa la blogger-blogger baru ni. Yer mereka sangat kacak ok. #jeles. 

Walaupun blog aku ni tak berapa nak hot macam blog Hazwan Hairy tuh, tapi xpelah aku sudi jadi tempat promote blogger2 kacak ni sebab susah nak cari blogger2 kacak macam diorang nih. #nanges terharu. Asyik jupe blogger2 chantek je. So apa kata, akak-akak, makcik-makcik tu mai skodeng blog depa ni. Mana tau ada berkenan nak wat menantu ke. Eh, Hahaha.

Ok lah, tak boleh nak membebel banyak sangat. Aku tau korang tak akan baca punya. Hahaha. Jangan lupe terjah blog diorang yer. Kalau boleh tu follow blog depa jugak na. Eh jap, sambil2 tu aku pon nak promote FB Pages aku jugak lah. Dah 'terlanjur' promote blogger2 kacak ni, apa salahnya aku pon turut promote FB Pages aku. OK sila LIKE Facebook Pages aku yer. Klik SINI.












16 comments:

Diari Anak Perantau said...

jom meronda sema yang kacak2 ni jom.. :D

Ety said...

done jenjalan ke sana :D

eddy syrol said...

waaaa... semua kacak... hehehe

hazwan hairy said...

HAHAH..terselit juga ea..cehhh!!! xpa2...bahaha

hawiz said...

<-----blogger kacak!!..
yaALLAH...terharu sgt2!!..hihi..terima kasih...yeayy..dh like page tu..

zaxx said...

uh..terharu,malu terguling2..hihii... thanks sgt2 bro pezol..:) zaxx tak kacak.osbon lagi kacak,hhehehehhe.. selamat ahri raya..( sambil tadah tangan mintak duit raya..) ngee..:)

Shiqin Sunshine said...

amboi kacak nye..hehe =p

eton said...

uii kacak bebenor ye.. hehehe

Azim Aris said...

tambah satu lagi cikgu azim ni kacak ramai pmpn nk die jd adik angkat...baby face kata diorg..jom ke http://azimaris.blogspot.com

MalizaMah said...

tajuk... amboi...
hehehe... ok jom terjah.

Zharif Azis said...

tak tau pulak boleh tersenarai dalam 5blogger kacak nie =) papepon thanx and selamat berpuasa ^^ huhu

Ika.S said...

wah wah :) kemain suma .

Akupenghibur.com said...

wow kacak tooooooooooooooo hehehehee

! Arjunakirana ! said...

wahhhhhh... KACAK PACAK gagagagga... :)

vendoline said...

perghhh aku masuk sini.segan ase title mcm tu.ehhee

Everything's Everythings said...

nk kena terjah semua ni ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...