Wednesday, August 8, 2012

REKAAN UNIK TELEFON AWAM DI BRAZIL





MENARIK. Tak pernah tengok lagi pondok telefon camni kat malaysia. Ada daya tarikan untuk orang ramai menggunakan telefon awam. Itulah inisiatif syarikat telekomunikasi Vivo di Brazil menggalakkan penggunaan telefon awam yang sudah jarang digunakan dengan memberikan kebebasan kepada 100 orang  artis untuk merekabentuk pondok telefon yang mereka suka. Memang bagus diorang buat camni kan. Warna -warni bandaraya diorang. Harap-harap telekom malaysia pon contohi macam diorang ni. Lama dah pakai telefon awam. Hehehe.







3 comments:

Sofinah.L said...

waaaaa....cantiknya! kalau kat malaysia macam ni mesti semart! =DD

Hans said...

hahaha
yang otak tu cool

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kalau malaysia mcm ni.. tak smpai seminggu kot. hmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...