Tuesday, August 28, 2012

NOVEL LUCAH TAMBAH GERSANG





Lama dah tak update pasal keyword popular kat blog aku ni. Tiap-tiap minggu aku tengok keyword paling popular sekali kat blog aku ni adalah novel lucah. Wahhhh, memang sangap betul lah budak-budak ni nak baca novel lucah. Adoii. Tang mana lah diorang nak baca novel lucah nih. Rasanya keyword ni dah berbulan kot duk tangga teratas dalam keyword paling ramai orang cari.

Hmmmm, terfikir jugak kenapa ek diorang nak baca novel lucah ni?? Untuk apa sebenarnya?? Padahal banyak lagi bahan bacaan yang lebih berfaedah dan meningkatkan kefahaman diri tapi kenapa nak baca novel lucah jugak? Kat sini aku boleh labelkan orang camni gila seks. Sebab apa?? Dalam otak dia mesti pikir nak seks je. So, tak hairanlah kalau gejala-gejala rogol, zina, sumbang mahram dan macam-macam lagi. Betul tak??


Di sini saya nasihatkanlah kepada pembaca-pembaca tegar novel lucah, ubahlah jenis pembacaan kepada yang lebih baik. Janganlah diturut sangat nafsu anda itu dengan membaca bahan-bahan bacaan yang tidak mendatangkan faedah. Nanti menyesal tak sudah la jawabnya. Gunakanlah kemudahan internet ini dengan membuat bahan carian yang boleh bagi korang sesuatu yang lebih baik.

Ok lah, malas nak cerita panjang. Aku tau mesti korang tak berapa nak baca sangat kan. Apa-apa pon, aku nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin. Jika ada artikel-artikel atau gambar-gambar yang tercedok secara sengaja dan tak sengaja harap dimaafi yer. Hehehe. Bye



3 comments:

hawiz said...

mak oiii..mmg xde bnda lain nk pk tuh...ish2

jal said...

amboi keyword blog kau dasyat2

Shida Radzuan said...

amboi keywords dia heheee :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...