Monday, May 28, 2012

BERCANDA DI AIR TERJUN BEKOK PART 1 : PLAN LAST MINIT





Semalam aku dan beberapa classmate aku pergi manda mandi kat Air Terjun Bekok

Memang tak rancang pon nak pergi kat situ

Tapi disebabkan rasa bosan melampau kitorang pon pergi sana

Dekat satu jam gak la nak sampai sana dari batu pahat

Beberapa KM lagi nak sampai sana kitorang singgah gerai tepi jalan jap sarapan pagi

Habis je makan terus merempit pergi air terjun untuk mandi manda...best











bersambung...!!


p/s: Disebabkan gambar terlalu banyak..so aku buat beberapa part untuk entry bercanda di air terjun bekok ni. So, korang tunggu part yg seterusnya yer.


6 comments:

bai baizura said...

alorh. tak seksi lagik. akakaka:))

hairy said...

part 1 lah nih! haha....

Pezol Stylez said...

@Bai: amboi dia..mengerla kuat na..haha

Pezol Stylez said...

@hairy: hom la...tgu yg no 2 lak yer

ஐoNieஐ said...

wahh~bekok!!

Pezol Stylez said...

@onie: best2..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...