Friday, May 25, 2012

BABY COMEL BERTATU SELURUH BADAN





Aiyokk..apa la nasib baby ni. Kecik-kecik lagi dah kena tatu.

Macam-macam iklan ada kat badan baby ni...Nasib baik bukan tatu yang jenis kekal..


kalau tak terpaksa menanggung smpai mati

hehehe.




9 comments:

acik teyha said...

macam mana lah mak ayah dyeorg boleh buat macam tu..tapi rasa macam tak pakai baju pun dah okey..sebab bnyak corak dah kat badan

diana said...

dah rupa papan tanda dah...

Pezol Stylez said...

@teyha: tau xpe...smart je kan

Pezol Stylez said...

@diana: kannnnn..haha

aima afna said...

alahai comelnyeee..
dah mcm baju da >.<

En Keru said...

ni tatu jenis tampal punya ni, nanti pas mandi hilang lah tu. kena gosok skit. hehehe

Pezol Stylez said...

@aima: comel kan..hihi

Pezol Stylez said...

@keru: aah..tatu jenis bole tanggal..

Siti K------- said...

kecik2 da ganas...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...