Sunday, May 27, 2012

ANJING COMEL POPULAR DALAM FACEBOOK





Wahhh...comeel giler anjing ni. Macam anak patung je tengok.

Nama anjing ni adalah boo dan telah dilihat hampir 1 juta kali dalam facebook.

Dan juga sudah hampir 10,000 orang LIKE gambar anjing kiut nih.

Seekor yang anjing yang kuat bermain, comel, suka menarik perhatian dan suka bergambar. 

Nasib baik tak boleh nak jadikan binatang peliharaan..kalau tak dah lama bela anjing camni.

Tengok je lah ek...hehe
















4 comments:

AmyZana said...

Comel gile anjing nih! Tp org Islam x boleh bela anjing. Tp anjing nih cute sgt!

Siti K------- said...

bulu dia padat, mmg cm ank patung....lau bli patung anjing bleh ke x ae???hehehe

Pezol Stylez said...

@amy: yup betul tu..xley bela..

Pezol Stylez said...

@siti: tau xpe..comel kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...