Thursday, April 26, 2012

MY NESTLE INCREDIBLE STORY








Ya saya akui saya pengguna setia produk Nestle dari dulu hingga sekarang.

Milo, Maggi, Coffe Mate, Susu Tepung Everyday, Aiskrim, Corn Flakes, Power Bar dan macam-macam lagi memang saya dah rasa.

Sebab produk Nestle merupakan jenama yang saya yakini untuk dijadikan menu harian dalam kehidupan saya bersama keluarga dan kawan-kawan.

Saya yakin anda semua juga adalah pengguna produk Nestle jugak kan dan banyak kenangan pahit manis sepanjang menjadi pengguna produk Nestle.

Sempena sambutan Nestle yang ke 100 tahun, pihak Nestle ingin mendengar kisah-kisah menarik anda sepanjang menjadi pengguna produk Nestle dan mungkin anda berpeluang memenangi hadiah sehingga RM100000 dari Nestle

Saya telah pun menghantar penyertaan saya kepada pihak Nestle untuk berkongsi cerita-cerita menarik saya makan maggi. Anda pula bagaimana?? Hehehe. 

Adakah anda juga ingin berkongsi kisah-kisah menarik anda ?? Klik SINI







p/s: Undi blog saya untuk kategori BLOGGER OF THE YEAR di DiGi WWWOW  AWARDS. Klik SINI atau SINI


2 comments:

ary_lee said...

Terasa nak join juga lah^^

Unknown said...

@ary_lee: jom2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...