Monday, April 16, 2012

DAPHNE SELFE SUPERMODEL TERTUA DI DUNIA




Memang terbaik la nenek ni...dah tua2 pon still ada aura seorang supermodel kan..

Dalam usia 83 tahun Dephne Sulfe muncul dalam majalah Voque dan masih boleh Catwalk di Paris..

hebat kan nenek ni? Apa rahsianya maintain cantik seperti zaman muda2 nye yer??

kata nenek ni.."Long hair, no botox and a dollop of boots facecream" !! 


 

 


10 comments:

Fiksyida said...

Pergh! Dasat granny nih..hihi...

Shacklesmith said...

aku tak dapat bayangkan macam manalah dia bercatwalk dalam keadaan bongkok sebegitu..

adekah dia luruskan balik tulang belakangnya? hahaha

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

perhhh!!! terbaikklah...huhuhu still cantik menawan wlaupn dh bnyak brkedut...huhuhu

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

usia da lanjut maseh boley catwalk?perhhhhh mmg hebat nenek nie..hikhik

Pezol Stylez said...

@fiksyida: tau xpe kn...huhu

Pezol Stylez said...

@eyla: boleh je

Pezol Stylez said...

@ahlam: tau xpe...hihi

Pezol Stylez said...

@Shack: yelah kot

-ytazzi- said...

perghhh!!! kalah t0k saya!!!
bnci...hak3

Sis AI said...

Wakakaka! Ini la namanya dh tua pun ada hrga lg, haha! Klu org kita, tua2 mcm ni dh dduk surau je, haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...