Saturday, April 21, 2012

LELAKI KALAU KAKI NOVEL JIWA ROMANTIK




Yeke? Kalau orang lelaki ni baca novel jiwa romantik??

Mungkin ya dan mungkin juga tidak kan. Bagi aku itu adalah terpulang pada diri masing-masing.

Kalau lelaki tu jenis suka baca novel versi cintan tangkap leleh tu mungkin kot..ada jiwa romantik

tapi ada ke lelaki macho2 dan maskulin macam aku ni *oppps!* baca novel cintan2 duk lepak dlm bilik sorang2?? mestila ada kan cuma malu nk tunjuk je..haha

romantik org lelaki ni lain sikit..tak boleh tunjuk depan kawan2 lelaki..malu lah ek

bila berhadapan dengan awek bru la ley tunjuk..tak gituh?

p/s: sedang menunggu novel terbaru keluaran Ramli Awang Murshid





9 comments:

~~oOpEt~~ said...

ni novel seram.. ramly awang murshid kn? haha

Pezol Stylez said...

@o0pEt: yup...its him

Detective Fiqa said...

jarang tgk laki bace novellah hehe. tabik spring nii

Pezol Stylez said...

@fiqa: hihi..bce novel thriller jer

The Lightseeker said...

assalamualaikum bro.. sy pun minat jugak ramlee awang murshid ni.. terutama cter tombiruo terakhir.. terbaik la.. :-)

Pezol Stylez said...

@Lightseeker: me like too..hihi

Cik Kay Jue said...

wow... tak sangka.. tapi ckj jarang la jumpa lelaki yang suka baca novel.. ada sorang 2 je..

Pezol Stylez said...

@cik kay jue: yup mmg jrg jupe...pyh sgt..tp mmg ada

Chenal said...

aku dolok pun kaki novel juak. tpi lately tok..bila dah keja langsung x da ms. Nak sentuh buku pun susah dh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...