Saturday, April 7, 2012

ORANG KENA SALIB DI FILIPINA NGERI TENGOK




Beribu-ribu orang menonton 17 Katolik setia 'disalib' di dalam upacara tahunan yang mengerikan di filipina.


Pemimpin gereja telah mengutuk amalan yang mereka percaya adalah satu penyelewengan mesej Easter benar.


Seram pulak aku tengok diorang nih..1st time tengok orang kena salib real..selalu tengok dlm lukisan je..














6 comments:

Naz ( ナズ ) said...

dahsyat. apa yang aku tak faham ialah apa motif diorang dalam buat benda ni?

faizulosman said...

apa lah... lebih seram dr cerita hantu...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/fan-page-celebration-giveaway.html

Azhafizah[フィザ] said...

huishh ngeri tengok..kesalahan apa yang dorang buat sampai kene salib ye?

faizlaster said...

ngeriiiii

Aya said...

Memudaratkan diri sendiri... :(

Kuah Kacang said...

uishh..sanggup btul diaorang ni ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...